sobota, 5 lutego 2011

Dowcipy z forum humoru

- Co to jest patch?
Program usuwający drobne błędy w programie i dodający nowe.
- Co to jest upgrade?
Program usuwający poważniejsze błędy i dodający nowe, równie uciążliwe.
- Co to jest nowa wersja programu?
Jest to zmodyfikowany program zawierający błędy, których nie można było dodać przez patch lub upgrade.


Jadę autobusem, nie jest za luźno, ale miejsce siedzące mam. Trzeba podać bilet do skasowania. Obok stoi mężczyzna. Jak się do niego zwrócić - "Ty", czy "Pan"? Autobus jest ekspresowy. Jeśli mężczyzna nie wysiadł na poprzednim przystanku znaczy, że jedzie do mojej dzielnicy. Jedzie z kwiatami - znaczy do kobiety. Kwiaty wiezie piękne, znaczy to, że i kobieta jest piękna. W naszej dzielnicy są dwie piękne kobiety - moja żona i moja kochanka. Do mojej kochanki facet jechać nie może, bo ja do niej jadę. Znaczy, że jedzie do mojej żony. Moja żona ma dwóch kochanków - Waldemara i Piotra. Waldemar jest teraz w delegacji...
- Panie Piotrze, mógłby mi pan skasować bilet?


Najlepsze Dowcipy 2010-12-08 23:35:34Najlepsze Dowcipy
Administrator
Nieaktywny
 Zarejestrowany: 2010-12-05
Posty: 1,335
Reputacja: 5
Odp: Dowcipy o informatykachPrzychodzi Atarowiec do spowiedzi i mówi:
- Tępiłem comodorowców, torturowałem, zabijałem...
- Ty tu przyszedłeś się spowiadać czy chwalić?

4 Odpowiedź przez Najlepsze Dowcipy 2010-12-08 23:35:43Najlepsze Dowcipy
Administrator
Nieaktywny
 Zarejestrowany: 2010-12-05
Posty: 1,335
Reputacja: 5
Odp: Dowcipy o informatykachDzwoni klient do serwisu, odbiera obsługa:
- Używam Windows...
- Tak.
- No i komputer nie działa poprawnie.
- To już pan powiedział...

5 Odpowiedź przez Najlepsze Dowcipy 2010-12-08 23:35:49Najlepsze Dowcipy
Administrator
Nieaktywny
 Zarejestrowany: 2010-12-05
Posty: 1,335
Reputacja: 5
Odp: Dowcipy o informatykachGość pożycza kasę od kolesia, informatyka:
- Stary, pożycz 1000 pln...
- Spoko, masz tu całe 1024.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz